piątek, 22 lipca 2011

Siedziałam na słupku, na lewym półdupku....

To znowu ja ;) Dziś wybrałam się na "poligon/strzelnicę", teraz pewnie dość często będę tam robić zdjęcia. O zestawianiu ubrań pisać nie będę, bo wszystko macie na zdjęciach. Opowiem trochę o miejscu, bo pewnie się dziwicie, że strzelnica może tak wyglądać. Otóż jest to stary już nieużywany poligon jednostki wojskowej znajdującej się w mojej miejscowości. Fajne miejsce do fotografowania, bo:
- jest tam dużo starych bunkrów, "czerwoniaków", murów, okopów
- jest fajny sosnowy lasek, ogółem dużo zieleni
- jest tam duży pagórek (sztucznie utworzony- osłona przed pociskami na strzelnicy, do dziś można tam znaleźć puste naboje itp.)
- jest taka jakby "pustynia" między pagórkiem i punktem strzeleckim
-wszystko jest otoczone wałami
Może nie jesteście w stanie sobie tego wyobrazić, ale mniej więcej kumacie?

Nadal mam problem z wielkością zdjęć, więc proszę żebyście je sobie powiększyli klikając na nie ;)

Enjoy!














T-shirt - Top Secret
spodenki - sh + DIY
torebka - Terranova
buty- Obuwie Ray
pasek - sh
kapelusz - cropp town
kolczyki - jakieś stoisko w Liwie (podobno z Kuby lub Jamajki, nie pamiętam D; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz