niedziela, 17 lipca 2011

Witaj w moim świecie, przyjacielu... nananananana

No heeej ;D
Jestem sobie Fibi i mam zamiar pokazywać się wam na tym blogu z jak najmodniejszej strony. Lubię zestawiać ze sobą ubrania, dodatki. Często grzebię w second hand'ach (czyt. lumpach), nie zobaczysz u mnie żadnych Guccich, Chanelów, bo nie ;p. Zajmuję się wytwarzaniem koralikowej biżuterii, malowaniem na ścianach(zabazgrałam nawet moją klasę ;p), czytaniem książek, czasami graniem na gitarze/ludzkich nerwach, słuchaniem muzyki, porządkowaniem życiowego bałaganu, ale jestem okropnym leniem i moje leniuchowanie przekłada się na brak czasu na powyższe zajęcia.Postaram się pisać jak najczęściej, ale niczego nie obiecuję. Miłego czytania/olądania ;D.

Zdjęcie z serii "takie o z przymierzalni"
buty-h&m
spodnie-sh
spódniczka- h&m
bluzka-chyba pozyczona ;p
pasek- sh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz