środa, 21 sierpnia 2013

Calm

Kilka razy wspominałam Wam, że bardzo lubię kontrastowe połączenia, intensywne kolory, wyraziste wzory.  Czasami jednak mam ochotę na spokojne zestawienia. Wtedy prawie maskuję się z otoczeniem, wybieram kolory ziemi. Coby nie wyjść na żołnierza kolory moro aranżuję razem z mniej trawiastymi, ale nadal spokojnymi barwami. Jeśli nie wiecie z czym połączyć zgniłe zielenie, to polecam dużo bieli lub czerni, trochę brązu, odrobinę złota i jeden bardziej szalony akcent np. pomarańcz, brzoskwinia, szkarłat (i wiele wiele innych opcji) - by nie było zbyt monotonnie.

Małe ogłoszenie. Od wczoraj na moim blogu jest nowa zakładka "Shop my bracelets" . Będę tam umieszczać własnoręcznie robione bransoletki na sprzedaż. Zainteresowanych zapraszam do zakupów.

Być może coś mi się tylko wydaje, ale mam wrażenie, że blogger zaczął psuć jakość zdjęć. Nigdy nie miałam idealnych fotek, ale dało się to znieść, a teraz są one znacząco spikselizowane (wszystko wstawiam w oryginalnych rozmiarach). Może to ja coś źle robię, więc proszę Was o poradę/



koszula-sh
sukienka-sh
rzymianki-obuwieray
kapelusz-George(outlet)
torebka-nn
naszyjnik-top secret
bransoletki-nn i DIY
pierścionek-I am

8 komentarzy: