wtorek, 26 listopada 2013

Checked shirt

plisowana spódnica
Odkąd zmieniłam okulistę, robię sobie domowe przerwy od okularów. Właściwie w przedstawionej sytuacji powinnam je mieć na sobie, ale skoro już ubierałam się bez nich to tak zostało ;p W ogóle się zastanawiam czy w okularach to wszystko nie wyglądałoby za bardzo "szkolnie". Te skarpetki w połączeniu ze spódnicą nieustannie kojarzą mi się z mundurem harcerskim, no cóż, skauci wiedzą co dobre :D Z kolei flanelowa koszula jest jakby zdjęta z polskiego hydraulika. Oprócz tego są oczywiście moje elementy, żeby nie było, że ściągam wszystko od tych ikon mody (hihi!). Napisałabym jakąś arcyśmieszną historyjkę z życia codziennego, ale jestem w trakcie rozwiązywania zadanek przed maturką. Nie musicie trzymać kciuków, zobojętniałam na to wszystko. Enjoy!
koszula w kratę
koszula - sh
spódnica - sh
buty - sh
torebka - sh
kapelusz - sh
pierścionek - Parfois
koszulka - sinsay
naszyjnik - no name
pasek - sh

6 komentarzy:

  1. Świetne skarby z sh. Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchy w zbliżonym klimacie znajdziesz w tym sklepie :) http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica bardzo mi się podoba , świetna kolorystyka kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! I zakładaj okulary, bo w nich wyglądasz suuper! :)

    OdpowiedzUsuń