sobota, 19 lipca 2014

Wedding time #2 : dots + Happy Birthday to my blog!!

Po raz drugi pokazuję Wam moją weselną stylizację. (link do poprzedniej) Zdjęcia są robione już po weselu, jak zwykle przed takimi imprezami nie mam czasu na upamiętnienie stroju. Wiem, że niektóre dziewczyny tak potrafią, ale ja zdecydowanie zaliczam się do tych przeciętnych. Sukienkę kupowałam specjalnie na tę okazję, nie trzeba długo rozmyślać dlaczego ;) Oczywiście nigdy nie przejdę obojętnie obok mojego ulubionego wzoru, tym bardziej jeśli jest trochę zmodyfikowany, niebanalny. To właśnie nazywa się klasycznym w modzie. Mimo że wzór ma już ponad 100 lat to ludzie dalej go noszą. Wątpię żeby było tak np. z motywem galaxy :) Prostota to klucz do klasyki, ponadczasowości.
Zdjęcia robił oczywiście nieoceniony Żorż :)
17 lipca mój blog skończył 3 lata! :D Co prawda niczego specjalnego na tę okazję nie przygotowałam, mam pracę, ale poważnie zaczynam zastanawiać się nad założeniem fp na facebooku.  Na dniach pojawi się urodzinowy konkurs, więc zaglądajcie codziennie ;)

TWITTER

INSTAGRAM









sukienka - nook
pasek - sh
torebka - sh
naszyjnik - allegro
buty - Lewski

5 komentarzy:

  1. Ładny naszyjnik:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie! piękny naszyjnik. sukienka też rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Cudownie! Genialnie!
    Ja zapraszam na mojego. W prawdzie jest o gotowaniu i odrobinkę o fotografowaniu ale mam nadzieje że się spodoba :) Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://dmichalaksp.blogspot.com/
    a tu link. Przepraszam zagapiłam się we wcześniejszym komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń