wtorek, 28 sierpnia 2012

Warsaw again

W ten weekend znów zawitałam do Warszawy.Tym razem zobaczyłam Stadion Narodowy od środka, kolejny raz nie dałam rady obejść wszystkich eksponatów w Centrum Nauki Kopernika, oglądałam fontanny na podzamczu - tym razem z innej perspektywy (jednak na skarpie jest najlepszy widok) i szwendałam się wieczorem po starówce, jedząc pączka z Carrefoura zamiast gofra z budki.

Wierzcie lub nie, wszystko co mam na sobie oprócz butów i pierścionka pochodzi z lumpeksu. Sweter ombre naraziłam na tułów kogoś innego, bo zagrzebałam go w korycie, żeby kupić go taniej następnego dnia. Potem cały dzień myślałam, czy ktoś mi go nie zabrał. Ooj, moje nadnercza musiały wtedy ciężko pracować :D, więcej nie narażę ich na takie emocje i od razu kupię ciuszki (nie dotyczy ciuchlandu z wieszakami). Z kolei Choker czekał na mnie na ladzie do czwartego dnia dostawy( ludzie w TYM miasteczku muszą być bezguściami, skoro nie sprzątnęli go już w poniedziałek, ale ja nie narzekam ;D).
Torebka to już staroć sprzed ponad roku. Pamiętam, że gdyby nie Klaudia, to kopertówka wpadłaby w niepowołane ręce (Dzięki Ci dobra kobieto!). Spodnie nie są jakieś spektakularne, pożyczyłam je od mamy (też wygrzebane :D). Jestem kiepska w kupowaniu spodni (i butów).

Zastanawiam się, czy zmniejszyć wielkość zdjęć. Kieruję więc pytanie do Was. Wolicie taką wielkość, czy wygodniej będzie Wam oglądać bloga z mniejszymi zdjęciami?

Zbliża się szkoła, w tym roku Potopy, Lalki, Mickiewicze, Słowaccy i inne Norwidy. Może przeżyję, a jeśli nie, wiedzcie że was kochałam.

Pozdrowionka!









sweter - sh
spodnie - sh
kopertówka - sh
buty - obuwie ray
choker - sh
pierścionek - OASAP

9 komentarzy:

  1. piękny sweter! :)


    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetek jest śliczny!! Torebka też bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem.. Według mnie krój jest zwykły, lepszy kolorek :)

      Usuń
  4. następnym razem jak będziesz w warszawie to napisz mi, możemy się spotkać :) A zestaw bomba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) W tym roku pewnie dopiero po świętach ;p

      Usuń
  5. Świetny kolor spodni i bardzo ładny sweterek:) Podoba mi się:)

    A ja się ciesze, że ejscze miesiąc wakacji przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kopertówki, swetra i naszyjnika ;) Jak Ty to znalazłaś w sh, to ja nie wiem. Ja nigdy nie umiem znaleźć jakiejś torebki, czy naszyjnika :) Fajny, lekki outfit.

    Zapraszam do siebie: http://fashion-by-cornelia98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń