piątek, 5 lipca 2013

Pastel summer


Na dworze upał, więc należałoby poszukać dobrego rozwiązania, by nie usmażyć się na słońcu. Mój zestaw idealnie odnajduje się w tej sytuacji, zarówno bluzka jak i spodenki są bardzo przewiewne. Połączenie to mam na sobie nie pierwszy i na pewno nie ostatni raz. Niestety jeśli chodzi o autobusy i inne środki komunikacji publicznej, chyba nic nie jest w stanie uchronić człowieka od sauny. Nie żebym narzekała na upały, akurat wolę prażyć się na słońcu, niż marznąć ;)

Nie wiem, czy widać jakąś zmianę, jeśli chodzi o zdjęcia. Tymczasowo korzystam z innego aparatu niż zwykle, ale tak sobie myślę, że może przerzucę się na stałe. Wydaje mi się, że kolory są lepiej zachowane, ale kolosalnej różnicy chyba nie ma.

Niedługo mój blog będzie kończył 2 lata! Zdecydowanie jest to moje najbardziej długotrwałe miejsce w sieci. Szykujcie się na konkursy :D















bluzka - Sugarlips
spodenki - sh (papaya)
pasek - house
torebka sh
buty - obuwie ray
kapelusz - George (outlet)
bransoletki - DIY
pierścionek - I am

23 komentarze:

  1. Wakcyjnie i dziewczęco, czyli podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cały czas (mam nadzieję) dziewczęco :D

      Usuń
  2. Fajnie łączysz pozornie niepasujące do siebie elementy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, zapomniałam dodać, że ta bluzka przeleżała w szafie prawie rok, miałam ją sprzedać albo oddać, bo nie mogłam do niej niczego dopasować (niczego z mojej szafy oczywiście) aż w moje ręce wpadły te spodenki ;) Także rada na dziś: czasami ubrania muszą poczekać na swoje 5 minut.

      Usuń
  3. bluzeczkę i spodenki to masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lumpie widziałam już dawno temu kilka takich fajnych spodenek, ale zawsze to były za duże rozmiary, a teraz się udało :D

      Usuń
  4. bardzo ładna stylizacja! najładniejsze bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i bardzo letnia kombinacja. (choć jak wiesz, wolę wiosnę...) Pięknie wyglądasz. I niezmiennie sprawia mi przyjemność wchodzenie na Twojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spodenki:) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej na moim blogu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw ;) masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka mnie zachwyciła! Całość to bardzo fajny letni- festiwalowy look, super:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja, kapelusik jest sliczny :)
    co powiesz na wspolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszulka i pasek! Będę zaglądać cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog, chyba będę tu wpadała częściej. Chcesz abyśmy wzajemnie się obserwowały ?
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo tutaj też widzę piękny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka. Fajny blog. Wpadnij do mnie: olivejasinskafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń