niedziela, 24 sierpnia 2014

Sightseeing look - Toruń

Przedstawiam Wam strój z krótkiego pobytu w Toruniu. Odbierałam tam dokumenty z UMK, ale po obejrzeniu starówki troszkę tego żałowałam. Miasto jest piękne, nie za duże, na pewno jest tam bardziej przytulnie niż w Warszawie :) Może miałam takie wrażenie, bo poruszałam się po ścisłym centrum, ale naprawdę Toruń zrobił na mnie duże wrażenie, szczególnie stare kamieniczki i domy wolnostojące. Trzeba przyznać, że tamtejsze budownictwo znacznie różni się od tego na Mazowszu.  Na pewno kiedyś tam wrócę, ale raczej nie na studia ;)
Wracając do stroju - miało być wygodnie i niebanalnie. Dlatego też zdecydowałam się na luźną sukienkę vel Wór Pokutny, trampki, dżinsową kurtkę i naszyjnik w energetycznym różu. Miałam problem co założyć pod "wór pokutny", myślałam o krótkiej, przylegającej do ciała sukience w jakieś wzory, ale nigdzie nie mogłam takiej dorwać. Zadowoliłam się więc turkusowym podkoszulkiem. Myślę, że tego typu sukienki są bardzo dobrą opcją na zwiedzanie w upale - długość pozwala na wejście do miejsc kultu religijnego, zabytkowych kościołów, cerkiew, meczetów i innych świątyń, jednocześnie materiał jest przewiewny i nie ma szans na rosół z nóżek ;)

Pozdrawiam i zapraszam na mój FAN PAGE i INSTAGRAM! ;)

Photos by Żorż :*


sukienka - sh
torebka - cropp
trampki - sh
top - sh
kurtka - allegro (Diesel)
naszyjnik - allegro

5 komentarzy:

  1. kacie kręcę, ale cudowna sukienka!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. maxi + jeans duet doskonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zwiedzanie zestaw idealny! :) Trzecie zdjęcie - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So adorable! Love it!

    ps: Come join my OASAP Coat Giveaway because the rules are so simple and the prize is great!!
    http://fashion-spike.blogspot.ro/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-international.html

    - if you want to follow each other, just let me know

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam dość przypadkowo na tego bloga a takie interesujące treści się tu zdarzają :)

    Zajrzyj też tutaj, blog mojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń